STEM mokslų dienos gimnazijoje „Mokslo ir technologijų pasaulis“
- Paskelbta: 2025-04-08
- Kategorija: Renginiai
Nuo kovo antros iki balandžio antros savaitės gimnazijoje vyko STEM mokslų dienos „Mokslo ir technologijų pasaulis“. I-IVG klasių mokiniai dalyvavo įvairiose mokytojų organizuojamose veiklose.
Žemės dienos proga II korpuso 2 aukšto koridoriuje buvo eksponuojama II G klasių mokinių stendinių pranešimų paroda „GMO aplinkui mus”. Į pamokas kvietė muzikinis skambutis, prabilęs paukščių balsais. Buvo iškelta Žemės vėliava.
Kovo 14 d. I-IV G klasių mokiniai išbandė savo gebėjimus matematikos konkurse „Skaičiaus pi iššūkis“, skirtas Pi dienai paminėti.
Kovo 18 d. nuaidėjo išskirtinės gamtamokslinio ugdymo pamokos tikslinei III-IV G klasių mokinių grupei Kaune, mokslo ir inovacijų centre „Mokslo sala“, LSMU medicinos ir farmacijos muziejuje ir Tado Ivanausko zoologijos muziejuje.
Kovo 19 d. II f gimnazijos klasės mokinių komanda dalyvavo pakuočių atliekų tvarkymo organizacijos „Žaliasis taškas“ ir aplinkosauginiu švietimu besirūpinančios iniciatyvos „Kita forma“ organizuojamo konkurso „Žalioji odisėja ’25” I etape. Mokiniai savo rankomis sukūrė atliekų mažinimą skatinantį stalo žaidimą.
Nuo kovo 20 d. III f gimnazijos klasės mokinių grupė dalyvavo Vilniaus m. savivaldybės projekto „Vilnius - Europos žalioji sostinė“ iniciatyvoje „Žaliasis mokinių iššūkis”, III G klasių mokinių grupė aplinkosauginės iniciatyvos „Kita forma“ konferencijoje „Įdomioji ekologija“.
Nuo kovo 17 iki balandžio 10 dienos tikslinės I-IV G klasių mokinių grupės klausė biologijos, chemijos ir fizikos paskaitų bei atliko praktinius darbus Vilnius Tech ir VU GMC:
Kovo 13-31 dienomis vyko II G klasių mokinių informatikos darbų virtuali paroda „Žemės diena“.
Balandžio 4 d. II a gimnazijos klasės mokiniai paminėjo Žemės dieną renginyje „Biologinė įvairovė saugomose teritorijose“ Nacionaliniame saugomų teritorijų lankytojų centre.
STEM mokslų dienos „Mokslo ir technologijų pasaulis“ tapo puikia proga mokiniams gilinti gamtos mokslų, informacinių technologijų, inžinerijos ir matematikos žinias neformalioje aplinkoje. Įvairios veiklos skatino kūrybiškumą, tiriamąją veiklą, aplinkosauginį sąmoningumą bei bendradarbiavimą tarp mokinių ir mokytojų. Šios iniciatyvos įkvėpė jaunąją kartą domėtis mokslo pasauliu ir prisidėti prie tvaresnės ateities kūrimo.