III–IV klasių mokinių edukacinė-pramoginė kelionė į Vokietiją

• Paskelbta: 2023-11-06
  • Kategorija: Renginiai

Mokinių atostogų metu III–IV klasių mokiniai vyko į keturių dienų edukacinę-pramoginę kelionę Vokietijoje.

Vokietijoje aplankėme Heides parką, kuris pasitiko pasiruošęs Helovino proga šiurpinti visus savo lankytojus išskirtinėmis dekoracijomis. Čia laukė ne tik smagūs pasivažinėjimai traukinukais, pasiplaukiojimai laiveliais, įvairiausios sūpynės ir karuselės. Didžiausi adrenalino mėgėjai galėjo skrieti 120 km/val. greičiu stačiausiais pasaulyje (60 m) mediniais amerikietiškais kalneliais COLOSSOS. Po apsilankymo parke vykome į naktinį Brėmeną, pabuvojome Rotušės aikštėje, matėme įžymiąją Brėmeno muzikantų skulptūrą. Kitą dieną lankėmės interaktyviame Brėmeno Universum mokslo muziejuje. Čia galėjome išbandyti 250 interaktyvių eksponatų, suteikiančių galimybę dar labiau pažinti mus supantį pasaulį. Vėliau lankėmės unikaliame žvėrių parke - rezervate Serengeti. Tai buvo neįtikėtinų emocijų kupinas nuotykis vieninteliame tokiame Europoje parke, kurio steigėjai siekė Europoje sukurti dalelę Afrikos. Susipažinę su laukinių žvėrių pasauliu, džiaugėmės beždžionėlėmis, o ypač draugiškais, nuo peties ant peties šokinėjančiais lemūrais. Taip pat mėgavomės parko atrakcionais virš žemės ir ant vandens. Sutemus vyko Helovino siaubai ir linksmybės. Grįždami namo, Lenkijoje aplankėme didžiausią pasaulyje Kristaus statulą.

Kelione likome sužavėti ir pilni įspūdžių...