II klasių mokinių kelionė Į Vokietiją ir Čekiją

• Paskelbta: 2023-11-05
  • Kategorija: Renginiai

Spalio 27–31 d. II klasių mokiniai kartu su teatro mokytoja Aušra bei chemijos mokytoja Violeta keliavo po Vokietiją bei Čekiją. Pirma kelionės stotelė buvo Dresdene. Tai vienas gražiausių miestų Vokietijoje, ypač suklestėjęs 18 a. Tuo metu jis tapo kultūros centru ir mieste buvo pastatyta daug gražių pastatų. Deja, nemaža dalis jų buvo sugriauta per Antrąjį pasaulinį karą, vėliau jie buvo atstatyti. Mokiniai gėrėjosi didingais pastatais, vienu iš Dresdeno simbolių - Saksonijos operos teatru.

Antrą dieną vykome į Čekijos sostinę Prahą ir turėjome 3,5 val. ekskursiją su vietine gide. Pažintį su šiuo miestu pradėjome nuo Prahos Hrado, aplankėme Šv. Vito katedrą – žinomiausią Čekijos architektūros paminklą, pastatytą ant aukščiausios miesto kalvos. Toliau traukėme per Vlatvos upę dailiuoju Karlo tiltu, nepamiršome sugalvoti noro prie Šv. Jono Nepomuko paminklo. Siauromis Mala Strana gatvelėmis pasiekėme Rotušės aikštę su garsiuoju, ilgiausiai pasaulyje veikiančiu astronominiu laikrodžiu.

Trečia kelionės diena taip pat buvo labai turininga.Vykome į Čekijos vakaruose esančią ant Ohrže upės kranto stovinčią Loketo pilį.  Ji yra viena iš 10-ties labiausiai lankomų turistinių vietų Čekijoje.

Iš unikalių pilies eksponatų įdomiausia buvo porceliano ir ginklų kolekcija. Pilyje taip pat matėme meteorą, kuris buvo nukritęs ant Loketos 1422 m.

Po to vykome į jaukų mineralinių vandenų kurortą Karlovy Vary, įsikūrusį Teplos upės slėnyje šalies šiaurės vakaruose netoli Vokietijos sienos. Gidė papasakojo, kad kalno papėdėje esantis miestelis pasaulinę šlovę pelnė, kai buvo atrastos unikalios čia pat trykštančio mineralinio vandens gydomosios savybės. Vaikščiodami ir klausydami gidės pasakojimo gėrėjomės nuostabia miestelio architektūra bei vaizdais.