Atvira pamoka

  • Paskelbta: 2022-11-10
  • Kategorija: Renginiai

Mūsų gimnazija dalyvauja projekte „Kokybės krepšelis“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001, kuris finansuojamas Europos Sąjungos  struktūrinių fondų ir Vilniaus m. savivaldybės biudžeto lėšomis. Siekiant įgyvendinti išsikeltą uždavinį – kurti mokinių įsitraukimą į aktyvų mokymąsi ir mokinių mokymosi pažangą skatinančią ugdymo(si) aplinką – gimnazijoje vedamos atviros pamokos ir jos kolegialiai aptariamos. Pirmoji tokią pamoką IV G kl. mokiniams vedė matematikos mokytoja metodininkė Inga Jomantienė. Pamokos metu buvo nagrinėjama tema „Rodiklinės, logaritminės lygtys. Funkcijos apibrėžimo ir reikšmių sritis“. Buvo demonstruojamas hibridinio mokymosi pavyzdys: kabinete mokiniai darbavosi grupėmis po tris, o MS' Teams platformoje keli abiturientai dirbo atskiruose kambariuose. Buvo jaučiamas aktyvus mokinių įsitraukimas į darbą nuo pirmos pamokos minutės iki pat pabaigos. Mokiniai, bendradarbiaudami kartu, atliko jiems pateiktas matematines užduotis anglų kalba. Vyko tarpdalykinė integracija. Jie ne tik turėjo pademonstruoti gebėjimą spręsti rodiklines bei logaritmines lygtis ar nustatyti pateiktų funkcijų apibrėžimo bei reikšmių sritis pagal grafiką, bet ir iššifruoti jiems siunčiamą žinutę - „Mathematics is the science which uses easy words for hard ideas“ (vert. Matematika - tai mokslas, kuriame sudėtingoms idėjoms apibūdinti vartojami paprasti žodžiai).

Mokytoja pamokos metu pasidalino gerąja patirtimi bei pademonstravo matematikams pritaikytos ActivInspire programos privalumus. Džiugu, kad pamoka buvo naudinga ne tik mokiniams, bet ir ją stebėjusiems kolegoms.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos