Socialinis ugdymas Vilniaus Antakalnio gimnazijoje

  • Paskelbta: 2022-03-18
  • Kategorija: Renginiai

Susipažinkite, tai Vilniaus Antakalnio gimnazijos mokiniai, kurie aktyviai dalyvavo ESK projekto „Through The Lense” socialinio ugdymo pamokose. 

Ką veikėme? 

Kartu su mokiniais iš dviejų klasių aptarėme, kas yra socialinė integracija ir kodėl apie ją reikia kalbėti visuomenėje. Diskutavome, ką patiria žmogus, priklausantis socialinei mažumai. Taip pat mokinių klausėme, ką jiems reiškia emocinė sveikata. Pamokoje dalyvavusi Gabija atsakė, jog tai jausmas, kai labai gerai, arba labai negerai. Tačiau ką daryti, kai jauti, jog negerai? Mums atsakė socialinio eksperimento „Psichinė sveikata garsiai” dalyviai:

Psichinė sveikata garsiai

 

Taip pat išbandėme „Godopoco” žaidimą, kurio tikslas – lavinti emocinį intelektą ir bendravimo įgūdžius. Šio metodo pagalba, mokiniai įsikūnijo į skirtingas roles – valgymo sutrikimą turintį asmenį, psichologine liga sergantį klasioką, kūno kultūros mokytoją, nepripažįstantį depresijos kaip ligos bei iniciatorius, kurie siekė įžeisti bei sutrikdyti. 

Paprašius įvardinti jausmą, kurį išgyveno vaidinant, vienu žodžiu, mokiniai atsakė: sunku, nerimas, baimė, pyktis. Visi šie jausmai lydi ir socialiai atskirtas visuomenės grupes beveik kiekvieną dieną. Akivaizdu, kad mūsų visuomenė siekia susidoroti su įvairove, priskirdama žmonėms disfunkcijos etiketes. Deja, socialinė atskirtis ir diskriminacija daro didžiulę įtaką žmogaus gyvenimui, didina jo nesaugumo ir gėdos jausmą. Būtent todėl svarbu apie diskriminaciją bei socialinę atskirtį kalbėti garsiai.

Daugiau apie Europos Solidarumo Korpuso finansuojamą projektą „Through The Lense”  ir jo metu sukurtus socialinius eksperimentus

Straipsnis iš Active youth internetinės svetainės.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos