IIIh ir IIIf kl. pažintinė-edukacinė išvyka į Kauno muziejus

• Paskelbta: 2021-10-25
  • Kategorija: Renginiai

Vėsią bei vėjuotą spalio 22-ąją dieną mes, IIIh ir IIIf klasių mokiniai, lankėmės poetės Salomėjos Nėries ir  kunigo, rašytojo Jono Mačiulio-Maironio memorialiniuose muziejuose Kaune. Edukacinę išvyką pradėjome Palemone, kur kadaise gyveno pati poetė su savo vyru B. Buču bei sūnumi Sauliumi. Viešėdami muziejuje, mes praplėtėme savo žinias apie S. Nėries kūrybą bei sudėtingus rašytojos gyvenimo etapus, taip pat sužinojome įdomių biografinių faktų, apžiūrėjome šeimos namą, statytą pagal poetės vyro, skulptoriaus ir architekto, B. Bučo projektą. Keturiuose kambariuose atkurtas XX a. 4-tojo dešimtmečio menininkų namų interjeras visus sužavėjo savo originalumu bei jaukumu. Ekskursiją tęsėme Maironio lietuvių literatūros muziejuje, įsikūrusiame pačiame Kauno centre. Maironiui gyvenant šiuose namuose, pirmame aukšte buvo įsikūrusi knygų leidykla „Sakalas“, dailiųjų amatų mokykla, pirmoji Kaune viešoji lietuviška biblioteka ir skaitykla, nemažai kitų kultūros organizacijų.
Mes aplankėme kambarius, svetaines, kuriuose gyvendavo ar svečiuodavosi iškilūs Lietuvos meno, bažnyčios ir visuomenės veikėjai. Taigi, pabuvoję šiuose muziejuose, mes praplėtėme savo akiratį bei sužinojome daug naudingos informacijos apie iškilias lietuvių asmenybes.